شرکت شمس نگار آسیا

واحد فروش 021 6692 4593

لیبل میوه چیست؟ - شرکت شمس نگار آسیا

لیبل میوه چیست؟

لیبل میوه سوپر لوکس چیست؟

لیبل میوه حاوی اطلاعات خاصی است که برای معرفی انواع میوه به خصوص میوه­های صادراتی استفاده می­شود. این لیبل­ها دارای علائم و اعدادی هستند که اطلاعات مفیدی درباره میوه را در اختیار مصرف کننده قرار می­دهد. این محصول اطلاعاتی درباره چگونگی کاشت، پرورش و برداشت میوه را نشان می­دهد و  نشان­ اعتبار و کیفیت محصول می­باشد و مصرف کننده با خیال آسوده و اطمینان بیشتر از آن­ها خریداری می­کند.

اطلاعاتی از قبیل کیفیت و مرغوبیت میوه، نحوه تولید، استفاده یا عدم استفاده از مواد شیمیایی، اصلاحات ژنتیکی و نوری که میوه با آن رشد کرده، از جمله اطلاعاتی است که لیبل میوه به خریدار ارائه می­دهد.

علائم روی لیبل میوه  PLU نام دارد که مخفف جمله نگاه کردن قیمت(Produce look up) است. با کمی اطلاعات از این اعداد می­توان از سلامت میوه­ها مطلع شد و برای خواندن این علامت­ها نیاز به علم کد شناسی نیست و با دانستن اعداد و کدهای مختلف می­توان متوجه شد که آیا مواد شیمیایی، نور و گازهای مخصوص برای رشد سریع­تر میوه­ها استفاده شده است یا خیر؟

برچسب میوه سوپر لوکس بر اساس جنس به صورت کاغذی، پی وی سی و متالایز بنا به درخواست تولید می شود. این لیبل­ها تجزیه نمی­شود، همچنین لیبل کاغذی بیش­ترین مصرف و جنس متالایز کمترین مصرف را دارند. این محصول بسته به نیاز مشتری تنوع چاپ زیادی دارد و در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شود.

استفاده از چسب­های مرغوب و استاندارد، از نکات مهمی است که باید در هنگام خرید لیبل به آن توجه شود.

برچسب میوه سوپر لوکس به شکل رول یا شیت (صفحه­ای) چاپ می­شوند. از لیبل­های رولی می­توان در دستگاه لیبل­زن که لیبل­ها را به صورت مکانیزه و با سرعت بالا روی میوه می­چسباند، استفاده کرد.


جهت سفارش لیبل میوه میتوانید از طریق زیر با شمس نگار در ارتباط باشید:

تلفن: 02166924593

واتس اپ: 09129315807

وبسایت: www.ShamsNegar.com

اینستاگرام: @shamsnegarasia