شرکت شمس نگار آسیا

واحد فروش 021 6692 4593

پرینتر لیبل زن یا لیبل پرینتر چیست؟ - شرکت شمس نگار آسیا

پرینتر لیبل زن یا لیبل پرینتر چیست؟

پرینتر لیبل زن دستگاهی است که مشخصات و اطلاعات را روی لیبل مورد استفاده، چاپ میکند.

لیبل پرینتر به دو روش انتقال حرارتی مستقیم و غیرمستقیم کار میکند که در روش مستقیم نیازی به ریبون نمیباشد ولی لیبل پرینتر هایی که با روش غیرمستقیم کار میکنند برای چاپ روی لیبل پست چسب دار نیاز به ریبون دارند.

با استفاده از این دستگاه ها میتوان لیبل های دلخواه را برای اجناس طراحی کرد تا اطلاعات کالا راحتتر در دسترس فروشنده و خریدار باشد.

لیبل پرینتر ها با توجه به کارایی و قابلیت خود به دو دسته رومیزی و صنعتی تقسیم میشود:

لیبل پرینتر رومیزی: از جمله پرینترهای رایج در بازار بوده و از جنس پلاستیک و با کیفیت بالا ساخته شده است. هد این دستگاه در برابر گرد و غبار حساس میباشد و برای چاپ با حجم کاری کم و متوسط مناسب است. مدل های رومیزی بیشتر برای استفاده در شرکت های کوچک، ادارات، مراکز درمانی و آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار میگرد.

لیبل پرینتر صنعتی: برای مصارف سنگین و صنعتی و زمانی که تیراژ چاپ بالا باشد، از این نوع پرینتر استفاده میشود. جنس پرینتر های صنعتی از آلومینیوم با کیفیت بوده و دربرابر ضربه بسیار مقاوم است و برای استفاده در محیط های صنعتی کاملا مناسب است.

در چاپ های حرارت مستقیم Direct Thermal نیاز به استفاده از لیبل های حرارتی میباشد.

چاپ با روش انتقال حرارت Thermal Transfer، برای لیبل های کاغذی یا لیبل های پی وی سی مناسب بوده و جهت چاپ باید ریبون نیز تهیه گردد. در این روش کیفیت و ماندگاری چاپ به نسبت روش های دیگر بسیار بالاتر است.

استفاده صحیح از دستگاه باعث افزایش طول عمر پرینتر خواهد بود. کثیفی هد، عدم استفاده از آدابتور صحیح و ضربه دیدن ستگاه ممکن است دچار آسیب های احتمالی به پرینتر شود.

انواع مختلف لیبل پرینتر در مطالب بعدی به طور کامل توضیح داده خواهد شد.


جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش انواع لیبل پرینتر میتوانید از طریق زیر با شمس نگار در ارتباط باشید:

تلفن: 02166924593

کارخانه: 02435288235

واتس اپ: 09129315807

وبسایت: www.ShamsNegar.com

اینستاگرام: @shamsnegarasia